vineri, 17 aprilie 2015

Educatie holistica pentru copii




               Ieri am discutat cu o fetita numita Maria, care mi-a cerut sa o invat noi cuvinte in engleza si sa "ne jucam" de-a limba engleza. Am discutat mult mai multe aspecte, iar ea m-a intrebat multe despre oameni, plante, energie s.a..
Intre timp, dezvoltand aceasta idee in paralel cu programul "Energie in armonie", s-a ajuns la ideea unor workshop-uri de educatie holistica pentru copii, in care sa invete despre importanta alimentatiei si a jocului in natura, despre emotii si cum sa le gestioneze, despre cum sa respire corect si sa se conecteze cu Universul/umnezeu/Ingerii, despre cristale si lucrul cu ele s.a.

Lectiile de energetica pentru copii sunt un nou mod de a ma pune la dispozitia lor pentru invatare, asa cum am facut-o si in cadrul programului Energie in Armonie, pe care l-am predat in scoli.
Prin urmare, de maine reincep sa predau lectii de energetica pentru copii, in timpul liber, iar cei care au copii pe care vor sa-i instruiasca mai bine in cunoasterea acestor aspecte ma pot contacta la datele de mai jos pentru detalii.


Cu drag, 
Cristiana Eltrayan

Tel: 0746 165 813
E-mail: eurynome999@gmail.com

Youtube:CRISTIANA ELTRAYAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu