sâmbătă, 16 mai 2015

Emotiile si sanatatea organelor interne

 
 De-a lungul ultimilor ani am studiat si practicat o tehnica extraordinara, care m-a ajutat foarte mult in recuperarea sanatatii dar si in evolutia spirituala. Mantak Chia, mentorul de la care am aflat despre aceasta practica, a numit-o Tao Curativ (Universal Healing Tao)  -  Transformarea emotiilor in stari pozitive, iar numele este pe masura efectelor.
    Exercitiile disciplinei Tao Curativ m-au ajutat sa inteleg conexiunea dintre emotii si organele interne, sa identific cu usurinta remediile de vindecare cele mai potrivite pentru mine si pacientii mei, in functie de starea emotionala dominanta dar si de organul afectat.


   


Cu niste ani in urma, ma confruntam cu probleme de sanatate generate de oboseala si stress acumulate in decursul a peste 10 ani de munca in vanzari si management (cine cunoaste domeniul stie cum decurg lucrurile de obicei). Pentru ca ma interesa energia si modul cum functioneaza ea in corpul uman, am investigat noi metode de vindecare si eliberare a stresului si astfel am descoperit tehnicile disciplinei taoiste si beneficiile pe care le aduc.

  Am practicat exercitiile de transformarea emotiilor si energizarea organelor interne zilnic, pentru a studia efectele asupra corpului si psihicului meu, iar transformarile au fost rapide si eficiente: modificarea starii de spirit - de la agitatie la calm si centrare, de la stress la relaxare profunda si de la oboseala si insomnie la energizare si un somn regulat si armonios. In timp, am constatat ca organismul meu are nevoie de mai putine ore de somn decat inainte, pe masura ce devine mai energizat si mai sanatos, iar timpul pe care inainte il alocam somnului il pot folosi in activitati creative sau pentru a invata lucruri noi.
   De asemenea, starea de sanatate s-a imbunatatit considerabil, caci odata eliminate emotiile care generau disfunctii in organele interne, acestea se pot vindeca si isi pot conserva energia.
   De cativa ani predau aceste tehnici in cadrul cursului Recapata increderea in tine si siguranta emotionala, pentru ca este o bucurie pentru mine sa aduc informatia despre vindecare si echilibrare energetica celor care au nevoie si sunt deschisi spre aceste teme.
  Umatorul curs va avea loc miercuri, 30 nov 2016 la Iasi si se adreseaza tuturor celor care vor o transformare eficienta a starii lor de spirit si de sanatate, dar si celor care vor sa impartaseasca noi tehnici terapeutice cu pacientii si cursantii lor. Detalii aici(click pe foto):


 Ce spun cursantii, aici.

Cu drag,
CRISTIANA ELTRAYAN

Tel: 0746 165 813
E-mail: eltrayan@soulhealing-holistictherapy.com
Youtube:CRISTIANA ELTRAYAN
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu