luni, 20 iulie 2015

Atingerea ingerilor - dizolvarea singuratatii


În fiecare zi în sesiunile de terapie și consiliere îmi este dat să experimentez minuni alături de pacienții mei!
De câteva luni am lucrat cu o fată care luase ani întregi medicamente pentru o presupusă tulburare psihică, când în realitate tot ce avea nevoie era să știe cum să filtreze energiile cu care intra în contact.
Fiind o persoană hipersensibilă și receptivă, odată ce a învățat să stabilizeze filtrele necesare astfel încât să fie "contactată" doar de energii și ființe de lumină, a revenit la starea de sănătate și a fost capabilă să renunțe la medicație chiar după primele două ședințe.Totuși, a continuat să vină la mine deoarece vroia să ajusteze și alte domenii ale vieții în afară de sănătate.
Într-una dintre ședințe mi-a mătrurisit că, deși este foarte bucuroasă și recunoscătoare pentru că se simte sănătoasă, totuși nu știe cum să-și gestioneze timpul liber (pe perioada medicației nu și-a permis să aibă prieteni și în fiecare lună are câte o săptămnă liberă de la serviciu - o binecuvântare!).Mi-a spus că se simte singură în momentele în care nu este, ca la job, înconjurată de mulți oameni.

Deși i-am explicat că timpul  liber este, în mod firesc, o binecuvântare pentru că ne dă șansa să intrăm în contact mai profund cu noi înșine și să aprofundăm și să dezvoltăm zone încă neexplorate ale forței noastre interioare, totuși am simțit că, în cazul ei, necesitatea e mai profundă de atât și am început să tratăm situația, ajutând-o să conștientizeze în primul rând că nu e niciodată singură. Că starea de singurătate nu e reală.
Pentru a o ajuta să simta asta, am fost ghidată să-i propun un exercițiu simplu prin care să fie ajutată să simtă prezența îngerilor și ființelor de lumină care îi sunt aproape. Am făcut exercițiul și, la final, nu numai că a fost capabilă să afle numele îngerilor care lucrau cu ea în acel moment, dar le-a simțit inclusiv atingerea, ca o mângâiere răcoroasă. Mi-a relatat că s-a simțit ținută afectuos de mână pe tot parcursul exercițiului, deși fotoliul meu era la mai mult de un metru distanță!
Astăzi m-am întâlnit din nou cu ea să-i dau niște plasturi de detoxifiere și m-a surprins plăcut când mi-a spus  că, de când am făcut exercițiul cu îngerii, simte mereu mângâierea de răcoare în momentele de liniște și că de atunci se simte mereu în siguranță.
M-a mai întrebat dacă este firesc "să îi cheme pe îngeri oricând sau vin ei, așa, din proprie inițiativă", iar răspunsul pentru asta este că îngerii sunt mereu alătusi de noi, dar se implică mai mult în viața noastră atunci când îi chemăm sau le solicităm în mod specific ajutorul

Cu drag,
Tel: 0746 165 813
E-mail: cristiana.dragomir999@gmail.com
Youtube:CRISTIANA DRAGOMIR



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu