miercuri, 10 februarie 2016

Sa crezi in miracole - Sf. Parascheva si actiunile caritabile

De multe ori, in drum spre casa, am trecut pe la Sf. Paracheva sa ma rog. E ca un loc prietenos si bland, unde multi primesc raspunsuri.
Odata,venind de la market cu sacosele pline, intru in biserica sa imi salut "prietenii" inainte de a mergea acasa. Organizam de cateva luni campaniile Mai bine Love! , iar ceea ce urmeaza sa va povestesc are legatura cu asta.
Am asteptat la rand, cuminte, pana am ajuns in dreptul Sfintei. M-am aplecat peste urna sa ma rog si deodata, chiar langa ea, una dintre sacosele mele s-a varsat pe jos. In timp ce adunam alimentele si le puneam inapoi in punga, am inteles mesajul:

" Aveti aici, la biserica, un loc unde se pot colecta alimente pentru persoanele cu dificultati?" il intreb pe preotul care asista rugaciunile.
" Nu, nu aveam" imi zice el, oarecum surspins.
" Poate o sa se faca", ii spun, dar fara a intra mai mult in subiect.
Am mers acasa si aproape am uitat de intamplare, cand, dupa aproape doi ani, mama mea ma anunta ca Mitropolia avea un post de organizator de evenimente caritabile...
Am cerut detalii despre departamentul respectiv, nu am aflat mai nimic inca, dar am inteles ca a fost modul ingerilor de a ma anunta ca s-a facut ceea ce cu doi ani in urma fusese cerut.
Multumesc in fiecare zi universului pentru modurile noi si uneori surprinzatoare de a-mi arata ca exista mereu o forta mai mare ca noi care aranjeaza si guverneaza totul!

Cu drag,
Tel: 0746 165 813
E-mail: cristiana.dragomir999@gmail.com
Youtube:CRISTIANA DRAGOMIR


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu