miercuri, 9 martie 2016

Caile terapeutice ale viitorului - Soul Healing



De curand am dat un interviu pentru blogul uneia dintre cititoarele mele. Mi-au placut intrebarile si modul in care am fost provocata sa-mi amintesc lucruri frumoase, asa ca il voi posta aici si pentru voi:
Pe Cristiana Dragomir am cunoscut-o la una din lansarile cartilor ei la "Bucuria Vietii" in Iasi. A fost si a ramas pana acum cea mai usoara persoana pe care am imbratisat-o , la propriu. Parca ar fi fost un fulg . Am aflat apoi ca printre activitatile ei se numara si cea de ambasador al pacii in cadrul fundatiei creata de Jasmuheen la nivel global, maestra originara din Australia care se hraneste cu prana(chi, forta vietii) de ani de zile. Cristiana ne va raspunde la cateva intrebari despre activitatea ei ca si terapeut, despre nutritie pentru o viata sanatoasa , despre Ambasada pacii si Jasmuheen dar si depre cum vede ea lumea noastra in secolul 21: 



1. Cristiana, spune-ne mai multe despre tine. Stiu ca ai renuntat la cariera de manager marketing pentru ati urma Calea . Cum a fost pentru tine aceasta trecere? 




A fost o trecere interesanta, urmam de ani buni cursuri in domeniul dezvoltarii spirituale, lucram mult cu mine in acest sens, ore intregi zilnic poate, in timp ce, profesional, conduceam propria firma de evenimente. O perioada intermediara, de trecere, a fost cea in care cunoscutii insistau sa imi aduca oameni la terapie iar eu ezitam, considerandu-ma in continuare nepregatita, jucand in continuare rolul de manager. Dar dupa ce am simtit ca e gata, ca am imboldul necesar sa imi schimb profesia, nu m-am mai intors din drum. La un moment dat am simtit ca evenimentele medicale pe care le organizam nu transmiteau adevarul despre sanatate, asa cum il stiam eu. Atunci m-am oprit (aproape brusc), am schimbat orasul si am inceput sa fac conferintele, cursurile si terapia pe care le fac acum.


2.Cum a fost intalnirea cu Jasmuheen? Ce ai simtit?



Prima intalnire cu Jasmuheen a fost cu multi ani in urma, cand inca nu eram foarte familiarizata cu domeniul spiritualitatii, eram pasionata de meditatie si domeniul invizibil al fiintei umane, dar eram la inceput... Am simtit ca tot ce spune si transmite este adevarat si ca este o fiinta de la care pot invata. Si am simtit Iubire.Un nivel de constiinta aproape nebanuit.



3. Care este rolul oamenilor care se hranesc cu prana pe Pamant?


Cred ca rolul este de a transmite un nou nivel in evolutia speciei umane, un nivel care a mai fost pe Pamant aterior si care acum ne este reamintit... Cred ca ajuta la o evolutie mai rapida a constiintei planetare, pentru ca miscarea pranica existenta acum pe glob (mii e oameni fac asta pe planeta acum) se refera nu atat la a manca sau a nu manca, ci la avea starea de constiinta necesara pentru a mentine acest stil de viata.

4. Una din experientele tale a fost retragerea in camera obscura . Ne poti da mai multe detalii?

Detalii pe larg se regasesc in cartea "Retragere in camera obscura:O experienta mistica plina de lumina". As spune doar ca este o experinta inaltatoare: timp 10 zile petrecute in intuneric complet, in meditatie, avand ca hrana doar prana (chi) sau cateva sucuri de fructe, am avut ocazia sa ma intalnesc cu MINE la un nivel mult mai profund, nedisturbat de stimuli exteriori. Nefiind nimic de "facut" in camera obscura (nu tehnologie, nu telefoane, nu citit, nu conversatii in exces), tot ce poti sa faci este sa FII. Inspiri, expiri, meditezi, si vezi ce apare, ce ti se arata despre tine si Univers. Am avut ocazia sa imi cunosc aspectul multidimensional al fiintei si aspectul multistratificat al Universului.In plus, e o detoxifiere acorpului si spiritului, iar "Realitatea" se vede altfel cand iesi.

5. Ce inseamna Soul Healing , terapia pe care o practici?

  Soul Healing, sau vindecare de la suflet, este un mod in care ajut oamenii sa intre in contact cu un nivel mai profund al lor.Terapia consta in 1-3h de discutie,in care se face un exercitiu ghidat de relaxare la inceput (care are si rol de armonizare energetica), apoi se discuta o situatie specifica pe care persoana vrea sa o solutioneze. Orice situatie de viata (problema de sanatate, relationala sau de cariera),are o cauza interioara, un"program" care nu functioneaza armonios in modul de a gandi sau in emotii. In terapia Soul Healing gasim acel program, il dezactivam, iar prin contactul cu subconstientul si sufletul pacientului gasim programele corecte, armonioase, care il ajuta in evolutia sa. Odata implementate aceste noi programe la nivel energetic si de subconstient, viata se poate schimba si instantaneu, asa cum stii.Baza terapiei este deprogramarea si reprogramarea mentala si energetica.
  In training-urile mele am invatat ca orice camp energetic se poate reprograma, deoarece energia contine si stocheaza informatii (celulele corpului, fluidele din organism, precum si sistemul energetic uman pot fi reprogramate intrucat stocheaza informatii - ca o imensa baza de date - informatii provenite inca in stadiul de fetus sau chiar din alte vieti).Toate aceste informatii guverneaza modul cum se esfasoara viata unei persoane si cum ea reactioneaza la evenimentele in viata ei. In momentul in care pot "citi" si reprograma aceste informatii, viata persoanei se schimba. In esenta, suntem biocomputere si nu intamplator multe persoane din IT si Theta Healing vin la mine :)

6.Cum putem sa fim asa usori , atat fizic cat si psihic si sufleteste?



   Prin tehnica descrisa mai sus si prin detoxifiere fizica si energetica. Lasand sa plece tot ce nu ne este necesar.

7. Ce parere ai despre hrana cu alimente de vibratie mai scazuta cum ar fi carnea?



    Cred ca pentru fiecare in parte, "vibratie joasa" este un termen personalizat. Intr-adevar, exista alimente care coboara vibratia si intoxica organismul inclusiv la nivel fizic si fiecare e liber sa alega daca mai doreste sau nu sa le cosume, in functie de starea in care vrea sa se afle. Spuneam ca "vibratie joasa" este un termen personalizat pentru ca ceea ce pentru un om cu alimentatie comuna este "o gustare usoara" sau  "un aperitiv" compus din lactate si branzeturi - spre exemplu -  pentru un vegan sau pentru cineva care lucreaza cu multa lumina, asta poate sa fie o hrana grea. Pentru mine si multi altii este mai usor sa las energia sa treaca prin corp atunci cand am o alimentatie mai usoara. De aceea am optat pentru veganism in mod preponderent.

8.Care sunt treptele schimbarii dupa parerea ta?

Cred ca fiecare fiinta are pasii ei, in functie denivelul deevolutie la care se afla si de experinta din alte vieti. Pentru unii schimbare poate fi instantanee, fara trepte, deoarece vin cu un bagaj informational si cu o practica indelugata din celelalte existente. Pentru unii,sunt necesare mai multe nivele de detoxifiere  fizica si energetica pentru a resimti schimbari semnificative in evolutia lor. Fiecare cale este personalizata. De aceea, in sedintele de consiliere si terapie nu generalizam niciodata metodele, ci mergem profund cu fiecare, sa vedem care sunt pasii pentru el.

9. Ne poti spune cate ceva despre cum  ne putem gasi ghizii potriviti pentru noi?



Ghizii potriviti se simt...Cand simti iubire si incredere pentru o persoana inseamna ca poti fi deschis sa inveti dela el/ea.Oricine te poate invata ceva, dar nu oricine te poate ghida pe termen lung. Si, oricum, cel mai bun ghid este Sufletul."

10. Stiu ca in cursurile tale vorbesti si despre o anumita alchimie dintre foc si apa(Kan si Li), feminin si masculin. Ce inseamna asta?



   Fiecare om are un aspect feminin si unul masculin in interiorul sau. Chiar daca suntem in corp de barbat sau in corp de femeie, ambele aspecte exista in fiecare dintre noi. Cele mai multe dezechilibre apar in viata unei persoane ca urmare a exacerbarii uneiadintre aceste doua energii: femei cu o tendinta prea mare e actiune si control nu isi onoreaza suficient aspectul feminin, barbati cu o tendinta spre amanare si ezitare nu isi onoreaza suficient aspectul masculin (ca exemplu) si atunci viata raspune in consecinta. Odata echilibrate aceste energii interioare, si viata exterioara, relatiile etc se echilibreaza. Alchimia interna este un dans continuu al reglarii energiilor interioare.



11. Care sunt cele mai mari bucurii ale tale (pe care le poti impartasi cu cititorii) ?



 Bucuria mea cea mai mare este de a simti iubirea. Mi se intampl cu si fara motiv, dar motivele "exterioare" pot fi privirea unui animal sau a unui copil, a doi oameni care se imbratiseaza sincer, sau prieteni care impartasesc ceva din toata inima. 
Ma mai bucura fericirea oamenilor cand isi gasesc raspunsurile, in sedintele de terapie, in carti (nu neaparat ale mele :) ), in actiunile altora. 
Ma bucura sa vad semnelede evolutie ale umanitatii. Mai exact, atunci plang debucurie! Apar acum nou documentare, noi canale media (vezi Positive news etc) care relateaza astfel desituatii. 
Ma bucura cand oamenii se implica si creeaza lururi frumoase si utile impreuna.
Ma bucura sa-mi intalnesc prietenii din toata lumea si sa pot participa la cursurile care ma atrag, oriunde pe glob. Si ma bucura sa primesc ajutor :)
Multumesc! "

Cu drag,
Terapeut holistic & Life Coach
Tel: 0746 165 813
E-mail: cristiana.dragomir999@gmail.com

Youtube:CRISTIANA DRAGOMIR ELTRAYAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu