vineri, 11 martie 2016

Cum sa "tratezi" obiectiile celor din jur


Cand am inceput sa promovez una dintre actiunile mele, aproape toti cei care o solicitasera veneau acum cu tot felul de obiectii, ba ca nu au bani, ba ca nu au timp sa vina, ba sa ci-au programat altele exact in aceeasi perioada...chestii pe care le-ai auzit sau le-ai spus si tu, asa-i?
Atunci mi-am dat seama ca obiectiile nu sunt reale, ceva ma facea sa vad ca e doar un joc pe care trebuie sa-l descifrez..
Am inceput sa ma uit unde este disfunctia in ceea ce faceam, ce oglindea in exterior acea situatie. Si, hop! a iesit iepurele din palarie: am vazut clar ca de o buna vreme mi se cerea sa fac niste upgrade-uri in modul in care imi promovam activitatea, iar eu tot amanam si tergiversam concretizarea proiectului. Asta era ceva care in mod clar m-ar fi ajutat si ar fi dat sansa mai multor oameni sa ajunga la mine, dar care crezi ca erau obiectiile mele?
1. Tot spuneam ca nu vreau sa investesc in asta la momentul respectiv -  mi se parea mai important sa merg la cursuri, sa-mi public cartile s.a...
2. Spuneam ca nu am timp sa ma ocup si de asta (ma concentram pe scris, terapii si sustinerea workshop-urilor mele)...
Ghici ce? Obiectiile mele care tineau la distanta lucrurile importante pe care trebuia sa le fac pentru a evolua erau exact obiectiile oamenilor pe care ii invitam sa evolueze alaturi de mine!
Universul e o oglinda clara, fara pata, a interiorului meu.
Tot ce trebuie sa fac este sa "reprogramez" interiorul, pentru a obtine rezultate exterioare diferite.

Tu ce obiectii ai cand ti se cere sa faci un pas inainte?
Feel free to comment.

Cu drag,
Terapeut holistic & Life Coach
Tel: 0746 165 813
E-mail: cristiana.dragomir999@gmail.com

Youtube:CRISTIANA DRAGOMIR ELTRAYAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu