duminică, 4 ianuarie 2015

TESTIMONIALE TERAPIE SI WORKSHOP-URI


Multumesc cu drag si recunostinta celor care imi scriu dupa sedinte si workshop-uri!


"Multumesc frumos pt deschidere si incurajari si pt ca m-ai ajutat sa vad in mine lucruri pe care nu doream sa le vad pt ca imi era frica, rusine. Nu ma asteptam 5 sedinte sa fie atat de puternice. Stiu si simt ca vor fi in continuare constientizari.
Multumesc foarte mult " C.M. - Bucuresti

"Doua calitati m-au impresionat la ea in mod special: simplitatea (desi este cunoscuta international) si libertatea pe care ti-o ofera, faptul ca nu pretinde nimic de la tine.
Prietenia cu ea mi-a oferit: mai multa incredere in intuitia mea, mai multa sensibilitate din inima, suport in transmutarea energiei sexuale, constientizarea energiilor corpului si nenumarate indicii despre puncte de cotitura din viata mea.
Da, este un maestru autentic in ceea ce face si m-a ajutat sa-mi duc abilitatile spirituale la un alt nivel, intr-un timp foarte scurt." F.M. -Iasi

Multumesc frumos pt ultima sedinta. S-au rezolvat unele lucruri foarte lejer si frumos;


la cat de incrancenata am fost luna asta la unele lucruri, s-au rezolvat asa frumos si pt binele suprem al tuturor celor implicati, asta chiar e wow:)" C.M. - Bucuresti

"Am citit pe nerasuflate cartea dumneavoastra despre experienta inedita a retreat-ului in camera obscura si va sunt recunoscatoare ca ati impartasit-o si celorlalti!: M.B. - Iasi
Multumesc celor care dau feedback dupa citirea cartilor, ascultarea exercitiilor audio sau sedintele de terapie! Asta ma ajuta sa-mi imbunatatesc permanent activitatea." Despre cartea RETRAGERE IN CAMERA OBSCURA-O EXPERIENTA MISTICA PLINA DE LUMINA" M.B. - Iasi

"Cristiana, sunt foarte fericita!

Ma simt ca si cum as pluti, linistita dar mai ales energica, si foarte puternica:)" A.M. - Bucuresti

"Simt sa iti multumesc pentru tot ce ai facut pt mine 🙂 Am constientizat abia acum ca pot sa ma vindec doar ca e necesar sa cred din toate celulele mele! Acum cred cu tarie ca se poate! Multumesc cu recunostinta!" R.C. - Iasi

"Alla conferenza di Cristiana Eltrayan che parla di connessione dal Centro dell'Universo/Dio al Centro del Cuore ho l'immagine del feto collegato col cordone ombelicale che è immerso in un fluido che lo protegge e lo nutre e tale nutrimento arriva anche attraverso il cordone...Eureka! Ecco come mi sento quando sono connessa e sono nutrita come fossi nel ventre materno..."
TRADUCERE: " La conferinta Cristianei Eltrayan, care vorbeste despre conexiunea intre Centrul Universului/Dumnezeu si Centrul Inimii am imaginea unui fat conectat la cordonul ombilical si odihnindu-se intr-un fluid care il protejeaza si hraneste, iar aceeasi hrana ii vine si prin cordonul ombilical. Evrika! Iata cum ma simt atunci cand sunt conectata si hranita, ca si cum as fi in pantecul mamei" A.F. - Roma, Italia 


 "Buna Cristiana ,

Vreau sa iti multumesc pentru sedinta de terapie.Simt ca vindecarea mea este in evolutie continua.Cel mai mult m-a ajutat meditatia prin care m-am hranit cu iubire de la Mama Pamant. Am simtit dintotdeauna o conexiune cu Dumnezeu dar nici una cu Pamantul.Acum inteleg multe , aveam nevoie de vindecare si acceptare in relatia cu Mama. " A.A. - Irlanda -  despre sedinta de terapie Soul Healing 


"Va multumesc foarte mult pentru cadou
Multumesc ca existati!
Imi multumesc mie ca v-am descoperit!
Cu mult drag,
D B" - Despre materialul Optimizarea dietei, primit la inscrierea pe blog(vezi formular in dreapta paginii).

"Iti multumesc Cristiana!
Ai spus ca au iesit oameni din viata mea si o sa mai iasa, E adevarat, ma mut acum cu chirie si ma bucur. Am simtit sa impartasesc asta cu tine si sa iti multumesc." R.C. Iasi - despre sedinta de terapie Soul Healing

"Mabucur foarte mult ca am avut oportunitatea de a te cunoaste si iti sunt profund recunoscatoare pentru ca m-ai ajutat sa imi recapat echilibrul si sanatatea (cel mai pretios dar pe care l-am primit anul acesta)! Iti doresc sa oferi la fel de multa valoare tuturor celor cu care intri in contact!" C.R. Iasi -  despre sedinta de terapie Soul Healing

"Buna ziua Cristiana, am trecut deja de 2 sapt. fara medicamente si m-am gandit sa iti scriu! Voi mai trece pe la tine pentru o sedinta de de consiliere angelica! Iti multumesc si iti sunt profund recunoscatoare!" R.C. Iasi despre sedinta de terapie Soul Healing

"Cred ca am declansat ceva cu sedinta de soul healing cu tine, ceva f frumos, am descoperit in saptamanile care au trecut ca intr-adevar s-au schimbat niste tipare comportamentale si emotionale...stii tu aia cu "sunt o sfanta"? ei bine sunt o femeie care se bucura de experientele ei :)) si partenerul meu a zis ca ceva s-a schimbat, nu-si da seama ce, dar clar e diferit...{...} am avut un episod in prima zi, pe care la fel l-am simtit a fi o purificare, pt ca ma simteam extraordinar, iar in ultimele zile m-a pocnit brusc o febra, din zona gatului, desi dau cu subsemnatul ca imunitatea mea e buna si nu am pescuit-o de nicaieri, si din nou, ma simt extraordinar pe interior, am o stare de veselie si parca toate celulele mele danseaza." I.O. Iasi despre sedinta de terapie Soul Healing

"buna Cristiana, astazi am avut placerea sa ascult un alt curs online si a fost extraordinar am aflat foarte multe lucruri utile acum am aflat de ce nu mai pot consuma anumite produse din comert de ce nu mai pot consuma carne; cursurile tale mi-au fost de foarte mare ajutor" C.M. - Bucuresti - despre SUCCESUL CA STIL DE VIATA



"Draga mea, am ajuns la zi cu workshopurile. {...} Explici asa frumos si clar. Pur si simplu, picuri in sufletul omului. E o mare bucurie sa particip la workshopurile tale." C.G. Bucuresti - despre SUCCESUL CA STIL DE VIATA

"Semintele pe care le-ai sadit au prins radacina. M-am reapucat de sport si am renuntat la modul turbat de a ma alimenta.
Am inceput sa am grija de corpul meu si sa fiu mai constienta de dragostea mea pentru templul sufletului meu.
Meditatia cu 11 benzi este minunata.
Am invatat lucruri de la tine pe care le pun in practica si mi-ai inspirat un mod plin de iubire de a trata corpul si hrana.
Acum ma concetrez doar pe a pune in practica tot ce m-ai transmis prin carte, interviuri si discutia privata. Lucrez intens pentru a le transforma in obisnuinte.
Iti multumesc frumos pentru tot. Esti o persoana plina de daruri si iubire si ma bucur mult ca te-am cunoscut."AM. A. - Bucuresti




"Multumesc pentru informatii, sunt extraordinare si de ajutor. Am invatat multe lucruri, iar puse in practica fac minuni." C.M. Bucuresti - despre SUCCESUL CA STIL DE VIATA
"Unul dintre cele mai interesante workshopuri la care am participat....waw. Am fost sincera , acele cuvinte au descris exact ceea ce simteam in momentele respective , chiar si aum.Deci dupa ce stiu toate lucrusoarele pe care ni le-ai transmis acolo...imi e imposibil ca sa mai fiu ca inainte.Cu siguranta a avut efect asupra mea....in sensul ca imi este mult mai usor sa inteles persoanele din jurul meu (cel putin pe cei din familia mea , cunoscutii)." E.D.despre Curs - INGERII PAMANTENI

" Imi este tare tare drag faptul ca ne dai multe chei care ne ajuta in viata de zi cu zi {...}Mi se mai pare foarte fain urmatorul aspect...ca daca de exemplu divinitatea vrea sa ne transmita ceva ...daca e ceva poate mai urgent pentru unii dintre noi cei inscrisi la acest program (SUCCESUL CA STIL DE VIATA - n.a.), prin intermediul tau o poate face mult mai bine , prin chaneling ,..deci e super ...sunt foarte foarte bucuroasa ca m-am inscris la programelul asta , e poate unul dintre cele mai frumoase lucrusoare care mi s-au intamplat in ultima perioada.In viata mea nu am mai avut asemenea ocazii .II multumesc lui Dumnezeu ca existi , pentru ca ne deschizi atat de mult orizontul." E.D. - Iasi

"Ramasesem in urma cu exercitiile, dar am recuperat. Ma refer la workshopul Relatii extraordinare. Tema de acasa era sa scriem persoanele cu care nu ne simtim in armonie si sa subliniem aspectele lor pozitive. {...}Asa ca draga Cristiana, chiar am avut treaba si ma simt intr-un flux energetic mult mai bun acum cu aceste persoane. Foarte utila invatatura ta. Multumesc." C. - Bucuresti


 "Ieri am incheiat ziua cu programul saptamanii a 2 a din SUCCESUL CA STIL DE VIATA, sustinut cu bucurie, har si intelepciune de Cristiana Dragomir. Prima meditatie din program a curatat tot ce adunasem in timpul zilei. La sfarsit m-am simtit ca un bobocel, gata sa infloreasca. Ca si cum mintea a mai dat ceva afara din balast si am mai schimbat o data perspectiva asupra vietii. " C.G. - Bucuresti

"Cristiana, s-a întâmplat ceva după Soul Healing și după tot ce am făcut.Dumnezeu mi-a adus bărbatul.
Deci Soul Healing funcționează... îmi remodelează realitatea." I.C. - Iasi


"draga Cristiana, iti multumesc pentru tot ce mi-ai daruit. a fost frumos si chiar am ramas cu o stare super dupa, am asa un sentiment de iubire fata de femeia din mine si parca mi s-a umplut si inima fizica. presimt ca or sa apara multe schimbari in bine in viata mea." I.C. - Iasi



"Prima data cānd am intrat īn contact cu munca Cristianei mi s-a

parut extraordinar ca o mare parte din ceea ce facea era

legat de taoism , un subiect care ma pasioneaza si pe mine
. M-a bucurat sa aflu informatii noi si interesante la
lansarile cartilor ei  "Retragere īn camera obscura"
si "Armonia ta , femeie" iar cartea ei  "Pasi pentru o
viata seducatoare" ofera un ghid foarte practic a
ceea ce avem de facut pentru o duce o viata mai buna
si mai linistita. Cred ca asta este ce ne dorim cei
mai multi dintre noi īn aceste vremuri īn care stresul cotidian
si viata agitata a orasului ne ofera
provocari.Prin ea am intrat īn contact si cu munca pe care
Jasmuheen o desfasoara īn lume si am aflat despre un
alt mod de a ne hrani, prin prana ,ceea este extraordinar īntr-o
lume atāt de īnfometata dupa o hrana care nu se
gaseste de cele mai multe ori īn māncare ci īntr-un loc mult
mai subtil decāt corpul fizic, īn celelalte corpuri ale noastre .Vreau
sa-i multumesc pentru ceea ce face pentru femei si

sa-i urez mult spor īn continuare "I.A. - Iasi



Pentru detalii despre serintele de consiliere sau terapie si cum sa te inscrii, click aici: Soul Healing

Pentru a afla despre workshop-urile din aceasta perioada si cum sa participi la ele, click aici:
Workshop-uri si webinarii 2015

Cu drag,
CRISTIANA ELTRAYAN
Tel: 0746 165 813
E-mail: eltrayan@soulhealing-holistictherapy.com
Youtube: CRISTIANA ELTRAYAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu